Οι πελάτες δίνουν πολύ υψηλή βαθμολογία στη Sophos, η οποία πραγματοποιεί όσα υπόσχεται
Στο διάγραμμα που δημοσιοποιήθηκε από ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών, και περιλαμβάνει τους Δείκτες Υπόσχεσης και Εκπλήρωσης, μπορείτε να δείτε και να συγκρίνετε την αποτελεσματικότητα ορισμένων από τις σπουδαιότερες εταιρείες της βιομηχανίας των υπολογιστών στο marketing αλλά και στην εκτέλεση.
Ένας κατασκευαστής, που βρίσκεται στο πάνω δεξί τεταρτημόριο του διαγράμματος, έχει βαθμολογηθεί με υψηλή βαθμολογία τόσο στο τομέα της υπόσχεσης όσο και στο τομέα της εκπλήρωσης αυτής της υπόσχεσης. Με βάση τα ίδια κριτήρια, μία εταιρεία στο κάτω αριστερό τεταρτημόριο, δεν τα καταφέρνει ούτε στο επίπεδο της υπόσχεσης, ούτε στο επίπεδο εκτέλεσης.
O “Δείκτης Εταιρικής Υπόσχεσης” (Vendor Promise Index) σχεδιάστηκε κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μετράει την αποτελεσματικότητα του marketing. Χρησιμοποιεί τέσσερα από τα δεκατέσσερα σημεία αξιολόγησης πελατών (Θέση ανταγωνιστικότητας, Τεχνολογική Καινοτομία, το Στρατηγικό Όραμα του management της εταιρείας καθώς και η Μάρκα/ Φήμη) που σχετίζονται με ιδέες και concepts που μεταφέρονται σε πιθανούς πελάτες σε παγκόσμιο επίπεδο πριν το πραγματικό προϊόν ή κάποια υπηρεσία παραδοθεί προς χρήση.
Ο “Δείκτης Εταιρικής Ικανοποίησης” (Vendor Fulfillment Index) σχεδιάστηκε ως μέτρο για την εκτελεστική αποτελεσματικότητα. Χρησιμοποιούνται και σε αυτή τη περίπτωση τέσσερα από τα δεκατέσσερα κριτήρια βαθμολόγησης πελατών (Απόδοση/ Τιμή, Ποιότητα προϊόντος, Παράδοση σύμφωνα με την Υπόσχεση και Ποιότητα τεχνικής υποστήριξης) τα οποία σχετίζονται με το φυσικό προϊόν και την υπηρεσία που έχει παραδοθεί και την εμπειρία που είχε ο πελάτης από τη χρήση του συγκεκριμένου προϊόντος ή της υπηρεσίας.
Το μέγεθος του κύκλου που βλέπετε στο διάγραμμα επίσης δείχνει τη σχετικότητα μεταξύ των βαθμολογιών που έλαβε κάποια εταιρεία. Οι γραμμές που τέμνονται δείχνουν το μέσο όρο βαθμολογίας που έλαβε κάθε εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων και εταιρειών που δεν βρίσκονται στο διάγραμμα. Όπως μπορείτε να δείτε, η Sophos έχει αποσπάσει εξαιρετική βαθμολογία, τόσο στο τομέα του marketing, όσο και στο τομέα του να κάνει πραγματικότητα όλα όσα υπόσχεται για τους πελάτες της.