BeyondTrust Remote Support Version 21.1: Νέες δυνατότητες ανεπιτήρητης υποστήριξης, συσκευές Zebra και Raspberry Pi
Το τμήμα υποστήριξης IT είναι επιφορτισμένο με την αντιμετώπιση πολλών τεχνικών ζητημάτων και την επίλυση προβλημάτων, όπως δυσλειτουργικές συσκευές, εφαρμογές που «κρασάρουν» και παρουσιάζουν σφάλματα ή προβληματικές εγκαταστάσεις, για να αναφέρουμε μερικά από αυτά.
Οι επιτόπιες επισκέψεις, μια από τις παραδοσιακές μεθόδους αντιμετώπισης των διάφορων ζητημάτων πληροφορικής για συσκευές -offline ή online- δεν αποτελεί πλέον επιλογή για πολλούς οργανισμούς εξαιτίας της πανδημίας. Φυσικά, οι επιτόπιες επισκέψεις είχαν τα προβλήματα τους και πριν από την εμφάνιση του νέου κορονοϊού – για παράδειγμα θα μπορούσαν να είναι τόσο χρονοβόρες όσο και δαπανηρές για έναν οργανισμό. Βλέπετε, η παραγωγικότητα του τμήματος υποστήριξης πληροφορικής σας είναι τόσο καλή όσο οι πόροι που δύναται να χρησιμοποιούν καθημερινά όπως και η δυνατότητα του να υποστηρίζει πολλαπλές πλατφόρμες και συσκευές – εντός ή εκτός του δικτύου σας.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, η BeyondTrust είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη διαθεσιμότητα της έκδοσης 21.1 της κορυφαίας της λύσης απομακρυσμένης υποστήριξης. Η νέα έκδοση εισάγει νέες λειτουργίες και χαρακτηριστικά που επιτρέπουν την υποστήριξη με επιτήρηση ή την ανεπιτήρητη υποστήριξη για πρόσθετες συσκευές, συμπεριλαμβανομένων και των συσκευών Zebra ή συσκευών με Raspberry Pi OS καθώς και Jump Client-based συσκευών Windows. Οι παραπάνω δυνατότητες επιτρέπουν στους χρήστες να διατηρούν, να ελέγχουν και να διαχειρίζονται τις συσκευές τους χρησιμοποιώντας τη δύναμη της ψηφιακής τεχνολογίας και του computing. Η λύση της BeyondTrust επιτρέπει στις ομάδες εξυπηρέτησης/ υποστήριξης πληροφορικής να έχουν εικόνα της κατάστασης της υγείας και της απόδοσης του εξοπλισμού σε πραγματικό χρόνο και να επιλύουν προβλήματα από απόσταση σαν να είχαν τη συσκευή στα χέρια τους.
Με τη συγκεκριμένη έκδοση 21.1 επίσης, οι πελάτες της BeyondTrust επωφελούνται επίσης από πρόσθετες βελτιώσεις στα διαπιστευτήριά Vault, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας να δημιουργούν προσωπικούς λογαριασμούς καθώς και της επέκτασης της ανακάλυψης και εναλλαγής στο Vault.
Παρακάτω, θα βρείτε συνοπτικά τις νέες δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά της νέας έκδοσης BeyondTrust Remote Support Version 21.1. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στις σημειώσεις έκδοσης.
Jump Client Discovery & Rotation
Οι Jump Clients έχουν πλέον δυνατότητες ανακάλυψης και εναλλαγής τοπικών διαπιστευτηρίων (μόνο για Windows). Αυτή η νέα λειτουργικότητα επιτρέπει στους administrators να διαχειρίζονται ξεχωριστά τα μηχανήματα και να καθορίζουν ποιος έχει πρόσβαση σε αυτά τα μηχανήματα, χωρίς να είναι απαραίτητη η δημιουργία ενός τοπικού ή κοινόχρηστου λογαριασμού στο απομακρυσμένο σύστημα. Αυτή η δυνατότητα συμπληρώνει τη χρήση Jump Points στο δίκτυο για εναλλαγή βάσει τομέα (domain-based rotation) ενώ επιτρέπει επίσης τον λεπτομερέστερο έλεγχο για μικρότερες ομάδες μηχανημάτων.
Υποστήριξη Raspberry Pi OS
Η Secure Remote Access τεχνολογία για Jump Client της BeyondTrust υποστηρίζει τώρα συσκευές Raspberry Pi OS. Χάρη στις εξαιρετικά χαμηλής ισχύος απαιτήσεις του και στις υψηλές δυνατότητες επεξεργασίας, το Raspberry Pi συχνά χρησιμοποιείται για εξειδικευμένες εφαρμογές, όπως για την παρακολούθηση μηχανημάτων ή εξοπλισμού βιομηχανικών εφαρμογών ή ακόμη και ως λύση edge gateway. Και όπως όλες οι συσκευές, έτσι και αυτές, θα πρέπει να συντηρούνται, να βελτιστοποιούνται και να είναι ασφαλείς.
Το BeyondTrust Remote Support επιτρέπει την ασφαλή πρόσβαση Raspberry Pi. Έτσι, οι προνομιούχοι χρήστες είναι σε θέση να συνδέονται με περισσότερους τύπους ανεπιτήρητων συστημάτων, να εκτελούν ενέργειες διαχείρισης αλλά και να διασφαλίζουν το ποιος έχει πρόσβαση στη διαχείριση των συγκεκριμένων συσκευών.
Υποστήριξη συσκευών Zebra
Οι συσκευές Zebra βρίσκονται διαρκώς σε κίνηση ή εντοπίζονται σε απομακρυσμένες τοποθεσίες ωστόσο παίζουν κρίσιμο ρόλο στην ενίσχυση της παραγωγικότητας των εργαζομένων. Η διαδικασία υποστήριξης αυτών των συσκευών παραδοσιακά – το να διασφαλιστεί η κατάλληλη διαμόρφωση και η αποτελεσματικότητα – παραδοσιακά ήταν αρκετά απαιτητική και χρονοβόρα για το τμήμα υποστήριξης όπως και δαπανηρή και επιρρεπής σε σφάλματα. Η ενσωμάτωση της BeyondTrust με την Zebra Technologies παρέχει στα τμήματα υποστήριξης πληροφορικής τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση (με επιτήρηση ή χωρίς επιτήρηση), να αντιμετωπίζουν προβλήματα και να υποστηρίζουν συσκευές Zebra για την ελαχιστοποίηση οποιουδήποτε ενδεχόμενου downtime.
BeyondTrust Vault
Το BeyondTrust Vault που περιλαμβάνεται στο Remote Support χωρίς πρόσθετο κόστος, προστατεύει προνομιακά διαπιστευτήρια με ανίχνευση, διαχείριση, εναλλαγή, έλεγχο και παρακολούθηση για οποιονδήποτε προνομιακό λογαριασμό – από τον τοπικό ή τον κοινόχρηστο διαχειριστή τομέα, μέχρι τον προσωπικό λογαριασμό διαχειριστή ενός χρήστη ή ακόμη και κλειδιά SSH, cloud και λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Σύνδεσμος Vault στην Representative Console
Οι κονσόλες Desktop και Web Representative περιλαμβάνουν τώρα ένα στοιχείο ανώτερου επιπέδου στο μενού με την ένδειξη «Vault», το οποίο έχει έναν σύνδεσμο για την είσοδο/ login στο περιβάλλον Vault. Αυτός ο σύνδεσμος επιτρέπει στους χρήστες κάθε κονσόλας να έχουν εύκολη πρόσβαση στο Vault για να προχωρούν στο check in ή check out διαπιστευτηρίων όταν είναι απαραίτητο, είτε κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίας είτε στον τοπικό υπολογιστή του χρήστη.
Ομάδες λογαριασμών
Οι διαχειριστές του Vault μπορούν πλέον να οργανώνουν λογαριασμούς Vault σε ομάδες για να έχουν μία καλύτερη εμπειρία διαχείρισης. Οι διαχειριστές μπορούν πλέον να οργανώνουν ομάδες λογαριασμών βάσει πολιτικών ομαδοποίησης αντί να περιορίζονται σε μεμονωμένους λογαριασμούς Vault. Επιπροσθέτως, οι λογαριασμοί Vault μπορούν να προστεθούν σε μια ομάδα λογαριασμών κατά τη διαδικασία εισαγωγής (import).
Προσωπικοί λογαριασμοί
Οι χρήστες απομακρυσμένης υποστήριξης (Remote Support) έχουν πλέον τη δυνατότητα να δημιουργούν ιδιωτικούς λογαριασμούς γενικής χρήσης στο Vault. Αυτή η λειτουργικότητα συμβάλλει στη βελτίωση της παραγωγικότητας των χρηστών επιτρέποντάς τους να διαχειρίζονται ιδιωτικά τους δικούς τους λογαριασμούς Vault για να τους χρησιμοποιούν κατά τη διάρκεια συνεδριών απομακρυσμένης πρόσβασης/ διαχείρισης (remote sessions) ή για να έχουν γρήγορη πρόσβαση σε άλλα εργαλεία. Οι χρήστες μπορούν να αποθηκεύουν γενικής χρήσης διαπιστευτήρια (Generic Credentials) που δεν είναι διαχειριζόμενα, εναλλασσόμενα ή ορατά σε κανέναν άλλον εκτός από τους ίδιους. Αυτά τα διαπιστευτήρια μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για injection ή για check out μόνο από τον συγκεκριμένο χρήστη.
Reporting
To Vault Reporting παρέχει πλέον περισσότερες επιλογές αναζήτησης καθώς και τη δυνατότητα άμεσης λήψης των αποτελεσμάτων reporting. Το API αναφοράς είναι πλέον ενημερωμένο/ αναβαθμισμένο για να υποστηρίζει τη νέα αυτή λειτουργικότητα.
Ανάθεση Public Portals σε Support Groups
Το BeyondTrust Remote Support σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργείτε εσωτερικά ή εξωτερικά web portals ή δημόσια web sites (ιστοσελίδες). Αυτά τα portals επιτρέπουν στους πελάτες ή στους υπαλλήλους σας να ζητήσουν την υποστήριξη σας. Κάθε portal βεβαίως μπορεί να διαμορφωθεί με τις διαδικασίες υποστήριξης και το branding κάθε οργανισμού. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να προσφέρει τη δυνατότητα προσαρμογής του λογότυπου στις εκάστοτε απαιτήσεις καθώς και τη δυνατότητα στους πελάτες να ξεκινήσουν μία συνεδρία BeyondTrust χρησιμοποιώντας click-to-chat.
Με τη συγκεκριμένη, νέα έκδοση του λογισμικού, οι διαχειριστές μπορούν πια να περιορίσουν τις πύλες που χρησιμοποιούνται από μια ομάδα υποστήριξης. Με τη νέα αυτή λειτουργικότητα, παρέχετε ακόμα πιο λεπτομερής έλεγχος στον τρόπο που μία ομάδα υποστήριξης αλληλεπιδρά με τα sites.
Υποστήριξη Extended APDU Smart Card
Κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίας υποστήριξης, ένας εκπρόσωπος υποστήριξης ενδέχεται να χρειαστεί να λειτουργήσει με δικαιώματα διαχειριστή για να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τα προβλήματα που έχει παρουσιάσει ένας απομακρυσμένος υπολογιστής. Σε περιβάλλοντα όπου οι εφαρμογές ασφαλείας απαιτούν χρήση έξυπνης κάρτας (Smart Card) για τον έλεγχο ταυτότητας, το BeyondTrust επιτρέπει στον εκπρόσωπο υποστήριξης να μεταφέρει διαπιστευτήρια διαχείρισης στον απομακρυσμένο υπολογιστή από μια έξυπνη κάρτα που βρίσκεται τοπικά στο σύστημα του αντιπροσώπου.
Σε αυτήν την έκδοση, έχουμε ενημερώσει τη δυνατότητα Virtual Smart Card για να υποστηρίξουμε το Extended APDU.
Ανεβάζοντας το Service Desk σας στο επόμενο επίπεδο με το BeyondTrust Remote Support
To BeyondTrust Remote Support επιτρέπει στις ομάδες help desk να αποκτούν γρήγορη και ασφαλή πρόσβαση και να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα οποιασδήποτε απομακρυσμένης συσκευής, σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, οπουδήποτε και αν βρίσκεται στον κόσμο – και όλα μέσω μίας μόνο λύσης. Χάρη στις νέες δυνατότητες της λύσης της BeyondTrust, θα ενδυναμώσετε, θα ενισχύσετε την προστασία και θα επεκτείνεται το help desk σας αποτελεσματικά και εύκολα.
Αν είστε ήδη πελάτης, δείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί πως μπορείτε να ξεκινήσετε με την έκδοση 21.1: https://www.beyondtrust.com/docs/remote-support/getting-started/deployment/web/support-updates.htm
Πηγή: BeyondTrust