Datto. Η νέα έκδοση Autotask PSA βελτιστοποιεί την εμπειρία συνδιαχείρισης

Το Autotask PSA έχει σχεδιαστεί για να προωθεί την αποδοτικότητα, την ανάληψη ευθυνών και την νοημοσύνη των παρόχων διαχειριζόμενων υπηρεσιών (MSPs) με το να ενοποιεί τους ανθρώπους, τις διαδικασίες και τα δεδομένα για την παροχή μίας ολοκληρωμένης εικόνας για όλες τις επιχειρήσεις διαχειριζόμενων υπηρεσιών πληροφορικής που διατηρούν. Οι πιο πρόσφατες βελτιστοποιήσεις στο Autotask PSA 2021.2 βοηθούν στο ταχύτερο κλείσιμο των «εισιτηρίων» και βελτιώνουν την εμπειρία των συνδιαχειριζομένων χρηστών πληροφορικής.

Αυτοματισμοί για ταχύτερο κλείσιμο εισιτηρίων

Η προηγούμενη έκδοση εισήγαγε την αυτοματοποιημένη επισήμανση εισιτηρίων. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό συνέβαλε σημαντικά στη μείωση του χρόνου που απαιτείτο για την επίλυση υποθέσεων (ζητημάτων) που έχουν ανοίξει πελάτες. Οι τεχνικοί ήταν σε θέση να εντοπίσουν ταχύτερα τα προβλήματα με τη χρήση του κουμπιού «Αναζήτηση Λύσης» (Find a Solution) καθώς η λειτουργία αναζητούσε στη συνέχεια στην γνωσιακή βάση ετικετών (tags) για παρόμοια προβλήματα και συναφείς λύσεις.

Στην πλέον πρόσφατη έκδοση του Autotask PSA, η λειτουργία του κουμπιού «Αναζήτηση Λύσης» έχει ενισχυθεί και ενεργοποιείται μόνο εφόσον βρεθεί λύση από την τεκμηρίωση ή τη γνωσιακή βάση. Οι συνεργάτες που αξιοποιούν την ενιαία πλατφόρμα PSA-RMM της Datto θα διαπιστώσουν περαιτέρω εξοικονόμηση χρόνου καθώς οι ειδοποιήσεις του Datto RMM θα προχωρούν στην αυτόματη επισήμανση (tagging) σχετικών άρθρων HelpDesk επιτρέποντας στους χρήστες να επιλύουν ζητήματα χωρίς να ξοδεύουν χρόνο αναζητώντας λύσεις.

Βελτιώσεις στο portal πελατών

Αναβαθμισμένο είναι πλέον και το portal πελατών του Autotask PSA καθώς προστέθηκε δυνατότητα ελέγχου ταυτότητας χρηστών με τα διαπιστευτήρια Google ή Microsoft που διατηρούν και όχι μόνο μέσω των διαπιστευτηρίων Autotask. Η συγκεκριμένη δυνατότητα απλοποιεί την εμπειρία για τους πελάτες καθώς τους επιτρέπει να υποβάλλουν εισιτήρια και αιτήματα και να επικοινωνούν με τον MSP τους καθώς και να αξιολογούν την κατάσταση και τους στόχους τους με τη χρήση των εταιρικών διαπιστευτηρίων τους.

Βελτιώσεις στην συνδιαχείριση πληροφορικής

Για τους MSPs που έχουν αναπτύξει/ εφαρμόσει το Autotask PSA σε συνδιαχειριζόμενα περιβάλλοντα όπου το Autotask χρησιμοποιείται από το εσωτερικό προσωπικό πληροφορικής των πελατών, έγιναν ορισμένες πρόσθετες ενημερώσεις για τη βελτίωση των συνδιαχειριζομένων ροών εργασίας που περιλαμβάνουν τα παρακάτω:

  • Δυνατότητα διαχείρισης της ορατότητας με επιπλέον δυνατότητα απόκρυψης εισιτηρίων καθώς και του εσωτερικού κόστους και της τιμολόγησης από συνδιαχειριζομένους χρήστες.
  • Δημιουργία Συν-Διαχειριζόμενων Πρωτογενών Πόρων και Συν-Διαχειριζόμενων Ομάδων ανά λογαριασμό για αποτελεσματικότερη επικοινωνία.
  • Προσθήκη επιλογών Συν-Διαχειριζόμενων Πόρων στους κανόνες ροής εργασίας που αυτοματοποιούν την ανάθεση εργασιών και τις ειδοποιήσεις σε πόρους.
  • Επιλογή Μεταφοράς Εισιτηρίου για την υπόδειξη του υπεύθυνου για την εργασία σε ένα εισιτήριο και την εύκολη ανάθεση ευθυνών όπου απαιτείται.
  • Ενημερώσεις επεξεργασίας μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται με εισερχόμενα εισιτήρια για τον συνδιαχειριζόμενο τελικό χρήστη.

Εφαρμογή Autotask LiveMobile

Η εφαρμογή Autotask LiveMobile που επιτρέπει σε απομακρυσμένους εργαζόμενους να έχουν πρόσβαση στο σύστημα Autotask PSA όταν βρίσκονται μακριά από τα γραφεία τους έχει επίσης αναβαθμιστεί. Οι πιο πρόσφατες ενημερώσεις στα λειτουργικά συστήματα iOS και Android φέρνουν τις δυνατότητες Task and Task Accessories (εισαγωγή ώρας, σημειώσεις, συνημμένα κ.λπ.) στην εφαρμογή.

Βρίσκεστε σε αναζήτηση μίας πλατφόρμας PSA που θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας ενοποιώντας τη Διαχείριση εγγράφων, το Γραφείο Εξυπηρέτησης, το CRM, τις Προμήθειες, την Τιμολόγηση και τη δημιουργία Αναφορών πίσω από μία και μόνη «οθόνη»; Μάθετε περισσότερα για το Autotask PSA σήμερα κιόλας.

Πηγήe: Datto