Datto. Παγκόσμια ημέρα Backup. Αναγνωρίζοντας τους καλύτερους MSPs
Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Δημιουργίας Αντιγράφων Ασφαλείας, θα θέλαμε μαζί με τους συνεργάτες μας -οι οποίοι έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά για τους πελάτες τους- να επισημάνουμε τις καλύτερες δυνατότητες δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας. Οι συγκεκριμένοι MSPs αποτελούν παραδείγματα προς μίμηση για το πως να προετοιμάσετε και να βοηθήσετε τους πελάτες σας παρέχοντας τις καλύτερες στρατηγικές δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας και ανάκτησης πριν από κάποιο συμβάν.
Οι συγκεκριμένοι συνεργάτες ξεχωρίζουν πραγματικά για τη δουλειά που κάνουν για να προστατεύσουν τους πελάτες τους από διακοπές λειτουργίας και απώλειες δεδομένων.
Ο πιο προνοητικός MSP: Ceeva
Καθώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μεταβαίνουν στο αποθηκευτικό νέφος, βασίζονται στους παρόχους διαχειριζόμενων υπηρεσιών για να διασφαλίσουν ότι είναι καλά καλυμμένοι στο τομείς της επιχειρηματικής συνέχειας και της αποκατάστασης από καταστροφές (BCDR). «Οι πελάτες μας λένε ότι η ελαχιστοποίηση του χρόνου διακοπής λειτουργίας είναι το πιο σημαντικό πράγμα» λέει ο Rick Topping, Αντιπρόεδρος Operations & Technology στην Ceeva. «Παρόλα αυτά. υπάρχουν προκλήσεις για τους MSPs με το εγγενές σύστημα αντιγράφων ασφαλείας για την πλατφόρμα Azure που παρέχει η Microsoft. Το κόστος δεν είναι προβλέψιμο και δεν ενσωματώνεται με τα υπάρχοντα συστήματά μας, γεγονός που καθιστά δύσκολο να γνωρίζεις ότι έχεις λειτουργικά αντίγραφα ασφαλείας».
«Το Datto Continuity για Microsoft Azure αποτελεί την ιδανική λύση για την Ceeva και τους τελικούς πελάτες μας», δήλωσε ο Rick Topping. «Βασιζόμαστε στο Datto SIRIS για BCDR εντός της υποδομής/εγκατάσταση. Όταν η Datto διέθεσε το DCMA ξέραμε πλέον ότι θα μπορούσαμε να παρέχουμε την ίδια υψηλή απόδοση που είχαν συνηθίσει να περιμένουν οι πελάτες μας».
Καθώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις εξακολουθούν να «γέρνουν» προς το δημόσιο αποθηκευτικό νέφος, η Ceeva έχει την αυτοπεποίθηση και την εμπιστοσύνη που εμπνέει μια λύση Datto που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις ανάγκες των MSPs. «Το Datto Continuity για Microsoft Azure μας δίνει την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη που χρειαζόμαστε για BCDR» καταλήγει στη δήλωση του ο Rick Topping.
Καλύτερη απόδοση σε καταστάσεις υψηλού κινδύνου: CMIT
«Λάβαμε μια κλήση από τον πελάτη μας στις 9 το πρωί του Σαββάτου, ο οποίος μας ενημέρωσε ότι είχε επηρεαστεί από ransomware» είπε η Linda Kuppersmith, ιδιοκτήτρια της CMIT Solutions Stamford & Hartford. «Ήμασταν υπεύθυνοι μόνο για τη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και την αποκατάσταση από καταστροφή για τον συγκεκριμένο πελάτη και επομένως δεν λάβαμε καμία ειδοποίηση για ransomware» λέει η Linda Kuppersmith και συνεχίζει: «Σύντομα ανακαλύψαμε ότι το αντίγραφο ασφαλείας είχε μολυνθεί και ότι ένα αντίγραφο ασφαλείας απέτυχε στις 4:20 π.μ. εκείνου του Σαββάτου. Στη συνέχεια ανακαλύψαμε ότι 9 στους 10 διακομιστές και 30 στους 100 σταθμούς εργασίας είχαν χτυπηθεί από ransomware».
Το όλο περιστατικό ήταν καταστροφικό για τον πελάτη, που αναγκάστηκε να παγώσει κάθε συναλλαγή σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων του, από τις υπηρεσίες εστιατορίου μέχρι τι ταμείο. Και το χειρότερο; Το περιστατικό συνέβη σε μια από τις πιο πολυσύχναστες περιόδους του χρόνου. Ο πελάτης «ηταν δύσπιστος ότι η ανάκτηση θα μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς να πληρώσει τα λύτρα που ήταν ένα αξιοσέβαστο ποσό, καθώς οποιαδήποτε διακοπή λειτουργίας που θα κρατούσε περισσότερο από δύο ημέρες θα ήταν καταστροφική για την επιχείρηση. Του δηλώσαμε ότι ήμασταν σίγουροι ότι δεν θα χρειαζόταν σε καμία περίπτωση τόσος χρόνος για να εικονικοποιήσουμε σωστά και καλά στιγμιότυπα των επηρεαζόμενων διακομιστών» είπε η Linda Kuppersmith.
«Η κύρια βάση δεδομένων εικονικοποιήθηκε στις 12:10 μ.μ. και ολοκληρώθηκε στις 11:00 μ.μ. για μια υπηρεσία βάσης δεδομένων Oracle μεγέθους 1 TB. Καταφέραμε να εικονικοποιήσουμε τα πάντα και να έχουμε λειτουργική τη σύνδεση VPN από το cloud στο τοπικό δίκτυο LAN» συνέχισε η Linda Kuppersmith για να καταλήξει: «Τα συστήματά τους βρίσκονταν πλέον σε λειτουργία και το κυριότερο, λειτουργούσαν κανονικά μόλις 10 ώρες αργότερα, με το θέρετρο να είναι πλήρως λειτουργικό 13 ώρες μετά την αποτυχία του αντιγράφου ασφαλείας».
Προσαρμοστικότητα στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε πελάτη: Total Communications
«Όταν αρχίσετε να μιλάτε για αντίγραφα ασφαλείας και στη συνέχεια το επεκτείνετε στην επιχειρηματική συνέχεια, συχνά μας λένε: «Τι λέτε! Δεν το έχουμε σκεφτεί αυτό -πως θα εξοπλίσουμε καταλλήλως τους ανθρώπους μας όταν έρθει η καταστροφή;» λέει ο Scott Lennon, Διευθύνων Σύμβουλος της Total Communications. «Το να βοηθάμε τους πελάτες μας να προετοιμαστούν αποτελεί σημαντικό μέρος της προσφοράς μας». «Στόχος μας είναι να είμαστε ο κατάλληλος τεχνολογικός συνεργάτης με το να εργαζόμαστε πάνω στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε πελάτη» λέει ο Shawn Silver, COO της Total Communications.
«Εργαζόμαστε για να κατανοήσουμε τι διαθέτουν επί του παρόντος από άποψη υποδομής και επιχειρηματικής συνέχεια και στη συνέχεια αναπτύσσουμε ένα σχέδιο που να λειτουργεί εντός του προϋπολογισμού τους. Ο στόχος είναι να λειτουργούμε ως σύμβουλοι για τους πελάτες μας για το σύνολο των υπηρεσιών». «Έχουμε μεγάλο αποτύπωμα σε συσκευές Datto -επιβλέπουμε επί του παρόντος πάνω από 100 συσκευές» είπε ο Andrew Shmer, Computer Services Engineer στην Total Communications. «Το SIRIS παρέχει πολλαπλές επιλογές ανάκτησης σε φυσικά και εικονικά περιβάλλοντα, για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Χρησιμοποιώντας το SIRIS μπορούμε να επαναφέρουμε έναν οργανισμό σε λειτουργία μέσα σε λίγα λεπτά στην περίπτωση διακοπής λειτουργίας. Οι πελάτες μας μένουν πραγματικά έκπληκτοι με το τι μπορεί να κάνει το SIRIS σε αυτές τις περιπτώσεις».
Πηγή: Datto