H Sophos ανακοίνωσε ότι λανσάρει νέες υπηρεσίες αντιμετώπισης συμβάντων (Sophos Incident Response Services Retainer)
Μια επίλεκτη ομάδα εμπειρογνωμόνων για την αντιμετώπιση περιστατικών βρίσκεται πάντα σε ετοιμότητα για να σας βοηθήσουν να επανέλθετε γρήγορα σε λειτουργία σε περίπτωση κυβερνοεπίθεσης ή παραβίασης.
Με την απτή «ετοιμότητα» να αποτελεί πλέον βασικό συστατικό της ανθεκτικότητας στον κυβερνοχώρο, η Sophos βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της λειτουργίας της υπηρεσίας «Sophos Incident Response Services Retainer». Παρέχει σε όλους τους οργανισμούς (είτε πρόκειται για υφιστάμενους πελάτες της Sophos είτε όχι) ταχεία πρόσβαση στην πρώτη στην βιομηχανία υπηρεσία αντιμετώπισης συμβάντων της Sophos με σταθερό κόστος σε περίπτωση παραβίασης.
Η αμειβόμενη υπηρεσία περιλαμβάνει επίσης εξωτερική σάρωση για ευπάθειες και καθοδήγηση για την ενίσχυση της ετοιμότητας σε κρίσιμες καταστάσεις, δίνοντας τη δυνατότητα στους οργανισμούς να βελτιώσουν προληπτικά την ανθεκτικότητα της ασφάλειας τους, με τον εντοπισμό και την επίλυση ζητημάτων που μειώνουν την πιθανότητα παραβίασης εξ αρχής.
Κάθε λεπτό μετράει
Όπως προέκυψε και από την τελευταία ανάλυση συμπεριφοράς Ενεργών Αντιπάλων της ομάδας Sophos X-Ops, η ανάγκη για άμεση υποστήριξη στην αντιμετώπιση συμβάντων που μπορεί να ενεργοποιηθεί άμεσα δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη:
- Ο μέσος χρόνος παραμονής (των επιτιθέμενων στα συστήματα των θυμάτων) στις επιθέσεις ransomware μειώθηκε από εννέα ημέρες το 2022 σε πέντε το πρώτο εξάμηνο του 2023
- Οι επιτιθέμενοι χρειάζονται μόλις 16 ώρες κατά μέσο όρο για να αποκτήσουν πρόσβαση στο Active Directory (AD)
- Το 90 % των επιθέσεων ransomware πραγματοποιούνται εκτός του συνηθισμένου ωραρίου εργασίας
Η υπηρεσία (retainer) της Sophos μειώνει τη γραφειοκρατία, επιτρέποντας στους υπεύθυνους αντιμετώπισης συμβάντων και περιστατικών της Sophos να εισέρχονται γρήγορα σε ενεργές κυβερνοεπιθέσεις με σκοπό να τις διερευνήσουν, να τις σταματήσουν και να τις αποκαταστήσουν ώστε οι επιπτώσεις στη λειτουργία της επιχείρησης να είναι οι ελάχιστες δυνατές.
Η σημασία της ετοιμότητας
Ο σχεδιασμός και η ετοιμότητα αποτελούν συμπληρωματικά στοιχεία μιας στρατηγικής αντιμετώπισης συμβάντων και περιστατικών. Η ύπαρξη ενός σχεδίου είναι απαραίτητη αλλά πρέπει επίσης να είστε και προετοιμασμένοι να εφαρμόσετε αυτό το σχέδιο σε σύντομο χρονικό διάστημα -και όπως δείχνει η έρευνα, κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστεί να το εφαρμόσετε εκτός του κανονικού ωραρίου εργασίας. Η σύμβαση Sophos Incident Response Services Retainer σας παρέχει πρόσβαση κατ’ απαίτηση σε μια ομάδα εμπειρογνωμόνων αντιμετώπισης περιστατικών και συμβάντων, οι οποίοι θα φροντίσουν να σταματήσουν τις ενεργές επιθέσεις ώστε να σας επαναφέρουν σε κανονική λειτουργία γρήγορα.
Μείωση του κινδύνου στον κυβερνοχώρο για όλους τους οργανισμούς
Η υπηρεσία Sophos Incident Response Services Retainer είναι διαθέσιμη τόσο σε οργανισμούς που δεν συνεργάζονται με τη Sophos όπως και σε πελάτες που χρησιμοποιούν ήδη τα προϊόντα Endpoint, XDR, Network, Email και άλλα προϊόντα ασφαλείας της Sophos ή την υπηρεσία Sophos MDR Essentials. Για τους υφιστάμενους πελάτες της Sophos, η υπηρεσία περιλαμβάνει και ελέγχους για την υγεία και την κατάσταση της διαμόρφωσης Endpoint και της υγείας και κατάστασης των συσκευών.
Οι οργανισμοί που προτιμούν ευρύτερες υπηρεσίες σε ένα πακέτο μπορούν επίσης να προμηθευτούν την υπηρεσία Sophos MDR Complete που περιλαμβάνει την αντιμετώπιση περιστατικών/συμβάντων πλήρους κλίμακας.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτή τη συναρπαστική νέα υπηρεσία, διαβάστε το Service Brief και μιλήστε με τον αντιπρόσωπο ή τον συνεργάτη της Sophos στη χώρα σας.
Πηγή: Sophos