Διαθέσιμο το νέο Sophos Support Portal
Η Sophos ανακοίνωσε το νέο Support Portal, τη νέα διαδικτυακή πύλη υποστήριξης, η οποία διευκολύνει τους πελάτες της να διαχειρίζονται και να παρακολουθούν όλες τις υποθέσεις υποστήριξης που έχουν ανοιχτεί.
Τώρα, όλοι οι πελάτες της Sophos μπορούν να επισκεφτούν το νέο support.sophos.com για να δημιουργούν και να έχουν πρόσβαση σε υποθέσεις υποστήριξης.
Τι νέο φέρνει
- Μπορείτε να ανοίγετε και να διαχειρίζεστε τις δικές σας υποθέσεις υποστήριξης
- Τώρα, η διαχείριση υποθέσεων υποστήριξης είναι δυνατή από τον διανομέα/ μεταπωλητή προϊόντων Sophos που συνεργάζεστε εκ μέρους σας
- Προσφέρονται περισσότερο διαδραστικοί τρόποι ενημέρωσης και παρακολούθησης μιας υπόθεσης
- Μπορείτε να βλέπετε και να διαχειρίζεστε υποθέσεις που έχουν ανοιχτεί ή δημιουργηθεί από άλλους στην ομάδα σας
- Μπορείτε να συνομιλείτε σε πραγματικό χρόνο με τους μηχανικούς υποστήριξης
- Μπορείτε να βρείτε τις σωστές και κατάλληλες λύσεις στη γνωσιακή βάση της Sophos
- Είναι δυνατή η διαχείριση της πρόσβασης της ομάδας σας στην πύλη υποστήριξης
Πως να ξεκινήσετε
Λάβετε υπόψη ότι η διαδικασία δημιουργίας μιας υπόθεσης υποστήριξης έχει πλέον αλλάξει. Εφεξής θα πρέπει να συνδεθείτε στη νέα πύλη υποστήριξης Sophos με το SophosID σας. Αν δεν έχετε SophosID ακόμα, θα κληθείτε να δημιουργήσετε το SophosID σας ως μέρος της διαδικασίας εγγραφής. Η εγγραφή είναι γρήγορη και εύκολη. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εγγραφής στη σελίδα της Κοινότητας της Sophos.
Μόλις συνδεθείτε, μπορείτε εύκολα και απλά να ανοίξετε, να παρακολουθήσετε και να διαχειριστείτε υποθέσεις στην Πύλη υποστήριξης.
Φυσικά, μπορείτε πάντα να καλέσετε στα κέντρα υποστήριξης της Sophos για να ανοίξετε μια υπόθεση. Οι τηλεφωνικοί αριθμοί είναι διαθέσιμοι και προσβάσιμοι από τις σελίδες υποστήριξης.
Μεταφορά υφιστάμενων περιπτώσεων
Όλες οι ενεργές υποθέσεις μεταφέρθηκαν στη νέα Πύλη υποστήριξης της Sophos. Λογικά θα λάβατε κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον νέο αριθμό της υπόθεσης και με περαιτέρω οδηγίες στη περίπτωση που είχατε ανοικτή κάποια υπόθεση. Μην ανησυχήσετε ότι έκλεισε η παλιά σας υπόθεση καθώς αυτό είναι μόνο το αποτέλεσμα της μετάβασης στη νέα πύλη.
Η εταιρεία που συνεργάζεστε μπορεί να υποβάλει υποθέσεις για λογαριασμό σας
Ο διανομέας ή εταιρεία που συνεργάζεστε για τα προϊόντα της Sophos, είναι πλέον σε θέση να διαχειρίζεται υποθέσεις εκ μέρους σας και να κλιμακώσει τις υποθέσεις για την υποστήριξη της διαχείρισης. Σε αυτή τη σελίδα στη Κοινότητα της Sophos υπάρχει ένας σύνδεσμος προς ένα άρθρο στη Γνωσιακή βάση που εξηγεί τον τρόπο για να δώσετε στον συνεργάτη σας πρόσβαση ώστε να είναι σε θέση να δει τα στοιχεία σας και να δημιουργήσει υποθέσεις για λογαριασμό σας. Φυσικά, θα εξακολουθείτε να μπορείτε να συνδέεστε και να παρακολουθείτε τις υποθέσεις που διαχειρίζεται ο συνεργάτης σας εκ μέρους σας.
Επισκεφθείτε τη σελίδα της Κοινότητας της Sophos για μια επίδειξη καθώς και για να έχετε πρόσβαση στις πιο πρόσφατες πληροφορίες ή στη περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια.