Sophos. Η κυβερνοασφάλεια εξελίχθηκε: Αυξάνοντας την προστασία και την αποτελεσματικότητα
Φανταστείτε τον αριθμό των συμβάντων ασφαλείας που απαιτούν διερεύνηση να μειώνεται κατά 85% και φανταστείτε τον χρόνο που ξοδεύετε καθημερινά στη διαχείριση ασφαλείας να μειώνεται κατά 90%. Σχεδόν ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, έτσι δεν είναι;
Σχεδόν. Επειδή αυτά είναι και τα πραγματικά οφέλη που βλέπουν οι οργανισμοί από τη λειτουργία ενός συστήματος κυβερνοασφάλειας της Sophos, όπως αποκαλύπτεται στην έκθεση Sophos Business Impact.
Με το Sophos Intercept X να προστατεύει τις τερματικές συσκευές, το Sophos XG Firewall να βρίσκεται στη πύλη δικτύου (gateway) και τη διαχείριση τους να πραγματοποιείται μέσω του Sophos Central, οι πελάτες της Sophos βλέπουν ποσοτικοποιημένες βελτιώσεις τόσο στην προστασία όσο και στην αποδοτικότητα της πληροφορικής.
Ο αντίκτυπος στον πελάτη
Η Sophos πήρε συνέντευξη από πέντε πελάτες της, στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία για να κατανοήσει τον αντίκτυπο που είχε το σύστημα κυβερνοασφάλειας στην επιχείρηση/ δουλειά τους.
Κάθε περίπτωση-πελάτη ήταν διαφορετική, με διαφορετικές οργανωτικές δομές, προκλήσεις και επιχειρηματικές απαιτήσεις. Παρόλα αυτά, ένα σημαντικό εύρημα ήταν κοινό για όλους:
Όλοι λοιπόν οι πελάτες δήλωσαν, ότι για να διατηρήσουν το ίδιο επίπεδο προστασίας που έχουν με το σύστημα κυβερνοασφαλείας νέας γενιάς της Sophos, θα έπρεπε να διπλασιάσουν το προσωπικό που εργάζεται στο τμήμα ασφαλείας τους.
Επίσης δήλωσαν ότι αντιμετωπίζουν λιγότερα συμβάντα ασφαλείας και μπορούν να εντοπίσουν και να ανταποκριθούν ταχύτερα σε περιστατικά.
Πελάτης Α: Πάροχος υγειονομικής περίθαλψης, ΗΠΑ
Ο Πελάτης Α είναι ένας πάροχος υγειονομικής περίθαλψης που προσφέρει υπηρεσίες που περιλαμβάνουν τη περίθαλψη εσωτερικών και εξωτερικών ασθενών, ιατρικές πρακτικές, γηροκομεία και μια σειρά εξειδικευμένες υπηρεσίες. Ο Πελάτης Α διαθέτει 4.500 υπαλλήλους, συμπεριλαμβανομένων 80 υπαλλήλων πληροφορικής, εκ των οποίων οι τρεις είναι αφιερωμένοι στην κυβερνοασφάλεια. Τα οφέλη που διαπίστωσαν από τότε που ξεκίνησαν να «τρέχουν» Sophos περιλαμβάνουν:
- 50% μείωση στις απαιτήσεις πόρων ασφάλειας πληροφορικής
Ο πελάτης απασχολεί επί του παρόντος τρεις υπαλλήλους στο τμήμα κυβερνοασφαλείας. Η εταιρεία υπολόγισε ότι χωρίς το προϊόν της Sophos, θα ήταν απαραίτητη η πρόσληψη τριών επιπλέον αναλυτών ασφαλείας πλήρους απασχόλησης μόνο και μόνο για να ανταποκριθούν καταλλήλως στα περιστατικά ασφαλείας. - 90%+ μείωση στην καθημερινή διαχείριση ασφαλείας
Ο διαχειριστής ασφάλειας IT αφιερώνει 30 λεπτά κάθε μέρα εξετάζοντας αρχεία καταγραφής συμβάντων (log files) και διερευνώντας οτιδήποτε μπορεί να είναι ανησυχητικό. Πριν από τη Sophos, χρειαζόταν μια ολόκληρη μέρα για να λάβει το ίδιο επίπεδο πληροφοριών και εμπιστοσύνης. - 85% μείωση στα συμβάντα ασφαλείαςdents
Πριν από τη Sophos, στην εταιρεία βίωναν κατά μέσο όρο σε καθημερινή βάση τρία περιστατικά που έχρηζαν περαιτέρω έρευνας. - 90%+ μείωση στο χρόνο διερεύνησης ενός περιστατικού
Πριν από τη Sophos χρειάζονταν περίπου τρεις ώρες για την διεξαγωγή διεξοδικής έρευνας για ένα περιστατικό, που απαιτούσε μάλιστα και τοπική πρόσβαση στον υπολογιστή που επηρεάστηκε. Τώρα, αυτή η διαδικασία διαρκεί το πολύ 15 λεπτά καθώς όλα γίνονται εξ αποστάσεως μέσω της πλατφόρμας Sophos Central.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ την έκθεση “Sophos Business Impact Report” για να μάθετε και τις πέντε περιπτώσεις ►
Πελάτης Β: Πάροχος εκπαιδευτικών υπηρεσιών, Ινδία
Ο Πελάτης Β παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες σε κολέγια και πανεπιστήμια σε ολόκληρη την Ινδία και στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ασίας. Η εταιρεία προστατεύει δεκάδες χιλιάδες μαθητές έχοντας μία κεντρική ομάδα IT που εδρεύει στα κεντρικά γραφεία της στο Bangalore, η οποία συνεργάζεται με μια ομάδα τοπικών διαχειριστών ΙΤ στις εγκαταστάσεις της. Ο αντίκτυπος της λειτουργίας του συστήματος κυβερνοασφάλειας της Sophos περιλαμβάνει:
- 50% μείωση στο προσωπικό που απαιτείται για τα καθημερινά καθήκοντα διαχείρισης της ασφάλειαςcurity management
Προηγουμένως, στην εταιρεία απασχολούνταν τέσσερις μηχανικοί για τη διαχείριση της ασφάλειας σε καθημερινή βάση. Από τη μετάβαση στη Sophos και μετά χρειάζονταν μόνο δύο μηχανικούς για την κάλυψη της ασφάλειας σε όλη την εταιρεία. - 94% μείωση στο χρόνο που απαιτείται για τον εντοπισμό περιοχών υψηλού κινδύνου που απαιτούν διερεύνηση
Πριν από τη Sophos, ο πελάτης χρειαζόταν τρεις έως τέσσερις ώρες για να εντοπίσει κρίσιμης σημασίας ζητήματα στα οποία έπρεπε να επικεντρωθεί για περαιτέρω έρευνα. Τώρα, δεν απαιτούνται παρά μόνο 10 με 15 λεπτά για να προσδιοριστούν οι προτεραιότητες ασφαλείας σε ολόκληρο τον οργανισμό μέσω του Sophos Central. - 98% μείωση στο χρόνο που απαιτείται για τον εντοπισμό της πηγής της κακόβουλης κίνησης στο δίκτυο
Με την προηγούμενη υλοποίηση ασφάλειας δικτύου, χρειάζονταν δύο ημέρες (και μερικές φορές και περισσότερο) για τον προσδιορισμό της δικτυακής συσκευής που προκαλούσε προβλήματα ασφάλειας ή απόδοσης. Τώρα, δεν απαιτούνται περισσότερα από 15 λεπτά για να προσδιοριστεί το ζήτημα, και να ξεκινήσει η διαδικασία αντιμετώπισης/ διευθέτησης του. - 95% μείωση του χρόνου που απαιτείται για τη διαχείριση ενημερώσεων υλικολογισμικού
Πριν από τη Sophos, κάθε ενημέρωση υλικολογισμικού διαρκούσε από τρεις έως τέσσερις ώρες. Τώρα χρειάζονται μόνο 10 λεπτά για κάθε ενημέρωση, και λαμβάνοντας υπόψη ότι έχουμε να κάνουμε με 20 έως 25 ενημερώσεις το χρόνο περίπου, κάτι τέτοιο ισοδυναμεί με εξοικονόμηση 75 ωρών το χρόνο.
Για να μάθετε περισσότερα και να διαβάσετε και για τις πέντε περιπτώσεις πελατών, διαβάστε την μελέτη Cybersecurity Evolved: The Sophos Business Impact.
Αν θέλετε να δοκιμάσετε τις λύσεις Sophos, μπορείτε να ξεκινήσετε άμεσα στην ιστοσελίδα www.sophos.com/demo.